Ai nevoie de ajutor?

De ce nu credem în termopane?

Pe fondul cererii în creștere, în zilele noastre găsești „termopane” pe toate drumurile. Producătorii mari te bombardează cu oferte care mai de care mai tentante, iar firmele locale apar ca ciupercile după ploaie. Calitatea bineînțeles diferă de la un producător la altul, iar tu, ca și consumator, ajungi să alegi după diverse criterii, printre care și prețul. Și astfel, te trezești colaborând cu o firmă ce ți-a oferit un discount semnificativ și ți-a garantat servicii de calitate fără o bază reală, riscând să ajungi în final nemulțumit de investițiile făcute, pierzând timp și bani, dar mai ales, încredere.

Și asta pentru simplul fapt că, la nivel național, semnificația complexă a tâmplăriei din PVC sau aluminiu cu geam termoizolant a fost redusă la un singur termen – „termopan”.

Noi, la QFORT, în viziunea noastră de specialiști în tâmplărie termoizolantă cu aproximativ 24 de ani de experiență în domeniu, înțelegem cât de limitativ este termenul „termopan”, raportat la valoarea pe care muncim zilnic cu entuziasm să o oferim clienților și partenerilor noștri.

Pentru că ne dorim să aducem un plus de valoare în viața consumatorilor noștri, noi ca și producător național și internațional, nu ne regăsim și nici nu ne putem identifica cu produsele vândute „la ofertă”, „la cel mai mic preț”, la fiecare colț de stradă.

În plus, în sens larg, tu ca și consumator, atunci când cauți „termopane”, cauți de fapt o soluție care să îți asigure siguranță, confort și protecție și care să fie durabilă în timp, pentru a-ți eficientiza astfel costurile și a investi inteligent. Și această soluție se regăsește mai degrabă în tâmplăria termoizolantă.

 

5 sfaturi care să te ajute să alegi tâmplărie termoizolantă și nu doar „termopane”

Dacă vrei să nu intri în categoria românilor nemulțumiți de tâmplăria termoizolantă achiziționată și să scutești atât timpul alocat pentru negocieri și reclamații, cât și pierderile financiare pe termen lung, trebuie să ții cont de câteva sfaturi esențiale, pe care le-am adunat din experiența noastră în domeniu și pe care ți le împărtășim cu drag mai jos:

  1. Cercetează piața!

Primul lucru pe care este bine să îl faci atunci când începi căutarea celor mai potrivite produse de tâmplărie termoizolantă, este să cercetezi atent piața. Cum spuneam mai sus, există numeroase companii, atât dezvoltate, cât și la început de drum, care se vor întrece în a-ți oferi cele mai atractive oferte pentru „termopane”. Pentru a avea siguranța celei mai bune decizii, trebuie să alegi acel producător care îți poate aduce un plus de valoare.

Cea mai bună metodă este ca, după ce te-ai hotărât care sunt produsele de care ai nevoie (ferestre PVC, uși de intrare, uși de balcon, etc.), să ceri oferte de preț din partea mai multor producători pentru exact aceleași produse.

Astfel vei avea la dispoziție informații clare despre calitatea produselor, specificațiile, prețul și mai ales calitatea relaționării cu respectivul producător, prin intermediul volumului de informații transmis, prin analizarea atitudinii angajaților și prin evaluarea calității serviciilor de suport acordate.

  1. Cercetează producătorul!

După ce ai cercetat atent piața și ai ales un producător care rezonează cu așteptările și nevoile tale, este foarte important să cercetezi și producătorul.

Diferența dintre un producător care îți oferă doar „termopane” și un producător serios de tâmplărie termoizolantă, poate fi observată în:

  • Profesionalismul angajaților: Cum ești tratat? Angajații au adrese de e-mail profesionale sau adrese gratuite aflate la dispoziția oricui (Yahoo, Gmail, etc.)? Îți sunt oferite detaliile pe care le soliciți? Răspunsurile sunt prompte? Îți sunt respectate cerințele?
  • Prezența online a companiei: O companie care investește în imaginea sa online, care are un site de prezentare bine pus la punct și transparent și care este capabilă să creeze comunități în jurul brandului deținut, este o companie care are puterea financiară și organizațională să dezvolte produse și servicii de calitate și care va pune pe primul loc nevoile clienților săi pentru a-i nu fi afectată imaginea și reputația.
  • Părerea altora despre companie: Întreabă-ți prietenii, cunoștințele, colegii, citește recenzii și articole despre acest producător, citește părerile consumatorilor de pe forumurile de discuții online, testimonialele și orice alte surse externe pe care le ai la dispoziție.
  • Verifică rezultatele financiare ale companiei cu care te gândești să colaborezi: O firmă care are recenzii bune, experiență în domeniu și rezultate financiare bune, este cea mai în măsură să livreze valoarea pe care o cauți.
  1. Fii atent la detalii!

Detaliile sunt cele care fac diferența între alegeri bune și alegeri mai puțin bune, între simple „termopane” și tâmplărie termoizolantă de calitate.

Producătorul pe care îl alegi trebuie să ofere în primul rând calitate. Cum îți dai seama dacă produsele sunt de calitate înainte de a le achiziționa, mai ales atunci când înțelegerea detaliilor tehnice nu este punctul tău forte? Cel mai simplu mod este să verifici care sunt certificările și calificările producătorului. Are certificări privind calitatea produselor? Colaborează cu furnizori de încredere? Produsele sunt sigure? Un producător de încredere va oferi în primul rând transparență, punându-ți la dispoziție toate aceste detalii.

  1. Fugi de prețurile prea mici!

Prețul este elementul de diferențiere și unul dintre cele mai importante aspecte de luat în considerare în procesul de luare a deciziei de cumpărare. Este important ca prețul să reflecte calitatea produselor, dar să fie și eficient din punct de vedere al investiției.

Cu toate acestea, în industria tâmplăriei termoizolante, principalul element de diferențiere este calitatea produselor, care vine din calitatea fiecărei componente în parte (de la profil, la sticlă și feronerie) și durabilitatea acestora în timp.

Momentul în care un producător de „termopane”, mai ales unul de mărime mică, cu rezultate financiare nesemnificative sau recenzii negative, transmite informații precum „Termopane la cel mai mic preț”, „Discount de 50% la termopane”, „Ofertă specială la termopane”, ar trebui să fie un semnal de alarmă pentru consumator.

Sfatul nostru este să folosești prețul ca element de diferențiere, doar după ce ai parcurs toți pașii anteriori (cercetare piață, cercetare producător, certificări / calificări) și ești pus în situația de a alege între doi producători egali din punct de vedere al calității produselor și relaționării.

  1. Nu uita de garanție!

Un alt element foarte important de care trebuie să ții cont în procesul de alegere a producătorului de tâmplărie termoizolantă potrivit este garanția acordată de acesta pentru produsele și serviciile livrate. Spre exemplu, dacă o firmă existentă pe piață de un an, care nu are o reputație formată, sau o prezență online activă sau ale cărei date financiare nu prezintă încredere, îți oferă o garanție de 25 de ani, este foarte posibil să nu aibă potențialul de a îndeplini această promisiune. De asemenea, dacă o firmă nu pune accent pe garanție sau omite să vă informeze despre acest detaliu, este importat să o cereți.

Prin urmare, tu ești singurul responsabil de alegerile pe care le faci. Trebuie doar să te hotărăști dacă ceea ce îți dorești pentru casa ta constă în „termopane” sau tâmplărie cu geam termoizolant din PVC și aluminiu și apoi să acționezi în consecință.

Dacă ești în căutare de ferestre, uși de intrare, uși de balcon sau alte accesorii pentru locuință și îți dorești un partener de încredere, te invităm să studiezi produsele QFORT și să ne trimiți o cerere de ofertă!